השר מיקי זוהר: "המצב מאכזב ולא פשוט מבחינתנו"

המהדורה המרכזית No Comments on השר מיקי זוהר: "המצב מאכזב ולא פשוט מבחינתנו"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר ב'מהדורה המרכזית': "מאוד מאוכזב מהתוצאות, חוסר תיאום בקואליציה כחלק מחלקה של ח"כ גוטליב להתמודד. זה לא טוב לקואליציה. האיומים של האופוזיציה אינם מטרידים אותנו. לא ראיתי אותם משתפים פעולה, לדעתי הם רוצים בכישלון השיחות וליצירת כאוס שיביא לממשלה ליפול.

יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "מאוד מאוכזב מהתוצאות, חוסר תיאום בקואליציה כחלק מחלקה של ח"כ גוטליב להתמודד. זה לא טוב לקואליציה. האיומים של האופוזיציה אינם מטרידים אותנו. לא ראיתי אותם משתפים פעולה, לדעתי הם רוצים בכישלון השיחות וליצירת כאוס שיביא לממשלה ליפול"

"צריך עכשיו לקדם חלקים מהרפורמה, גם לפני בחירת הנציג לוועדה. לא יודע איזה חלקים, ולא רוצה את כולם – אבל צריך לקדם. אלו שהצביעו נגד הקואליציה, אינם בהכרח מהליכוד – הם מהימין. הם כאלו שלא רוצים בהעברת הרפורמה ובהצלחתה של הקואליציה".

"המתכונת הנוכחית של הוועדה למינוי שופטים לא יכולה לאפשר לנו בחירה כשמערכת המשפט משתפת פעולה עם האופוזיציה ולשכת עורכי הדין, המצב הוא לא פשוט מבחינתנו. קיבלנו אמון ב-64 אצבעות של אנשי ימין. אם לא נתחיל לקדם את מה שבחרו בנו, אנחנו נשב באופוזיציה הרבה מאוד שנים. יש תיסכול גדול בקרב בוחרי הימין, והם צודקים"

"אנחנו צריכים לדעת האם יש כיוון לפריצת דרך במו"מ בבית הנשיא. אנחנו רוצים למצות את ההליכים, אבל אם לא צריך לקדם את הרפורמה בכל הכוח".

האזינו



0 תגובות